Αιολικά στις βουνοκορφές του Αιγαίου;

Λέμε ΟΧΙ, Ενημερώσου, Πάρε θέση

[Kάνε κλικ στη φωτογραφία για να διαβάσεις το κείμενο]
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΑΙΟΛΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

17 Φεβ 2012

Δραστηριότητες για παιδιά στον χώρο Halaris Art & Coffee, Σάββατο 18/02

Δελτίο Τύπου

Αχ, πάπια μου, καλή μου πάπια, αχ… Εγώ δεν το’ θελα ποτέ το χρυσό αβγό. Ο άμυαλος ο κυβερνήτης που το θέλει, ο άμυαλος αυτός, ποτέ δε θα το αποκτήσει…Αχ, πάπια μου, καλή μου πάπια, αχ……

Το Σάββατο(18/2/2012) το πρωί
για παιδιά ηλικίας από
5 έως 8 ετών.

Διαδραστική αφήγηση ιστορίας και δημιουργική εμπέδωση.
Τίτλος ιστορίας: "Το τελευταίο χρυσό αυγό του κόσμου"
από το βιβλίο "Τρεις ιστορίες για δύο πολιτείες κι ένα χρυσό αβγό"
του συγγραφέα, Χρήστου Μπουλώτη των Εκδόσεων Γνώση

Παιδιά από 5 έως 8 ετών μπορούν να συμμετέχουν στην ομάδα.

Η συμμετοχή των παιδιών είναι δωρεάν.

Την ευθύνη της ομάδας έχει η κ Ειρήνη Αρναούτη,
(Παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας, δραστηριότητας και έκφρασης)

Ώρα προσέλευσης 10.00 – ώρα έναρξης 10.30
Διάρκεια δραστηριότητας έως τις 12.00π.μ.
Το τμήμα θα απασχολήσει έως 10 παιδιά
(τα παιδιά πρέπει να συνοδεύονται από τους γονείς τους).

Σας περιμένουμε για να προσπαθήσουμε με τον δικό μας τρόπο να μοιραστούμε
με τα παιδιά τις ξεχασμένες αλήθειες


Φλώρα Σαρτζετάκη – Χλη

Δεν υπάρχουν σχόλια: