Αιολικά στις βουνοκορφές του Αιγαίου;

Λέμε ΟΧΙ, Ενημερώσου, Πάρε θέση

[Kάνε κλικ στη φωτογραφία για να διαβάσεις το κείμενο]
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΑΙΟΛΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

8 Φεβ 2012

Aποχαιρετισμός στην αθλιότητα

Αφιερωμένη σ'αυτούς που άσκησαν και ασκούν διοίκηση-εξουσία και που συνέβαλαν στην καταστροφή της πατρίδας μου.

Κ. ΒΟΒΟΛΙΝΗΣ

-----------------------------------------------------------------------------

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΔΡΟΣ 02-01-2012
ΑΡ. ΠΡΩΤ: οικ.2

ΠΡΟΣ: ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΟΥ.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΟΥ.

Στην χαραυγή του 2012, ενός σκοτεινού έτους για την ελληνική κοινωνία, η Ελλάδα βρίσκεται προδομένη από το σάπιο πολιτικό σύστημα που την κυβερνά τόσα χρόνια και παραδομένη αμαχητί και άνευ όρων, στους διεθνείς τοκογλύφους και λοιπά εγχώρια και ξένα συμφέροντα.
Η χώρα μας από ανεξάρτητο και κυρίαρχο κράτος, μετατράπηκε σε επιτροπάτο και σε ένα μεγάλο στρατόπεδο εργασίας χωρισμένο σε οικονομικές ζώνες.
Ο Έλληνας, όμηρος μίας στυγνής παγκοσμιοποιημένης μονεταριστικής εξουσίας, τελεί συστηματικά και μεθοδευμένα υπό οικονομικό διωγμό.

Η διαλυμένη πλέον Δημόσια Διοίκηση, από υπηρέτης του δημόσιου συμφέροντος και από εκτελεστικό όργανο μίας υποτίθεται ευνομούμενης δημοκρατικής πολιτείας, έχει πλέον μετατραπεί σε δυνάστη του Έλληνα πολίτη.
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση που όλα τα περασμένα χρόνια ακολούθησε τα παραδείγματα της «χρηστής» διοίκησης της κεντρικής εξουσίας, με την εκτρωματική Καλλικρατική της πλέον οργάνωση, είναι ανίκανη να αντιδράσει στην κοινωνική εξαθλίωση και ανήμπορη να παρέχει ένα σχέδιο δράσης και ένα όραμα στους κατοίκους των τοπικών κοινωνιών.
Πολύ σύντομα οι Δημοτικές Αρχές θα αναγκαστούν δυστυχώς να προσκυνήσουν, τον Γερμανό υφυπουργό Ελλάδας Φον Χούφτελ προκειμένου να εγκριθούν πιστώσεις για μελλοντικά έργα που έχει ανάγκη ο τόπος, με τα ανάλογα ανταλλάγματα φυσικά .

Στο EL DORADO των Κυκλάδων και στη δίνη της οικονομικής κρίσης, ο Δήμος Άνδρου εγκλωβισμένος σε μία απίστευτη γραφειοκρατία και πολυνομία έχει γίνει μέρος του προβλήματος και με τον ρόλο του εφαρμοστή πλήθους αντιλαϊκών νομοθετικών τερατουργημάτων της κεντρικής εκτελεστικής λειτουργίας.
Για να εκτελεστεί πλέον το πιο μικρό έργο συντήρησης των υποδομών στον τόπο μας, θα πρέπει να συνεδριάσουν τουλάχιστον ένα συμβούλιο και δύο επιτροπές και κατόπιν να ασχοληθούν εφόσον είναι δυνατόν οι δημοτικές υπηρεσίες και εφόσον υπάρχουν οικονομικοί πόροι που δυστυχώς μονίμως δεν επαρκούν.
Αυτό που εγώ κατάλαβα, είναι ότι ο Δήμος μας μπορεί να παρέχει απλόχερα στην Ανδριακή κοινωνία πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και σχέδια επί χάρτου, αδυνατώντας να διαχειριστεί επαρκώς την καθημερινότητα.
Οι πολιτικές αρχές της Νήσου ενώ γνωρίζουν τα παραπάνω και βλέπουν μέρα με την μέρα την διόγκωση των προβλημάτων καθώς και την επερχόμενη καταστροφή, εντούτοις δεν αντιδρούν ουσιαστικά.

Σε προσωπικό επίπεδο, από το υπηρεσιακό μου πόστο γνώρισα μόνιμους και εποχιακούς καταγγέλλοντες των πάντων, όψιμους τιμητές της υγείας, του περιβάλλοντος, της τάξης και της νομιμότητας με αντιπολιτευτικά ελατήρια ή θολά επαγγελματικά κίνητρα.
Γνώρισα τοπικούς πολιτικούς παράγοντες που οι έννοιες συνεργασία και κοινή λογική τους είναι δυσνόητες αλλά και αξιόλογους παράγοντες που έχουν θυσιάσει πολλά από τη ζωή τους για τον τόπο και που έχουν φτάσει πλέον στο σημείο να δακρύζουν από την πίεση και την απογοήτευση που αισθάνονται.
Την ίδια οργή και απογοήτευση αισθάνομαι και εγώ για την γενικότερη κατάσταση της χώρας μας, αλλά και την ειδικότερη της Άνδρου.
Λυπάμαι που εγκλωβισμένος στα δίχτυα της γραφειοκρατίας και του οργανωτικού αλαλούμ, δεν μπόρεσα να προσφέρω ότι θα επιθυμούσα στους συμπολίτες μου και για τον λόγο αυτό ζητώ απ’ αυτούς ταπεινά συγνώμη.
Λυπάμαι που οι όποιες παρεμβάσεις μου σε θέματα δημοσίας υγιεινής έμειναν στα χαρτιά ως απλές διαπιστώσεις χωρίς ποτέ να μετουσιωθούν σε πραγματικό έργο.

Για τους παραπάνω και όχι μόνο λόγους, έχω χάσει κάθε ενδιαφέρον για την δημόσια εργασία μου, που έχει γίνει βρόγχος στην ψυχή μου.
Αδυνατώ και αρνούμαι πια να παρακολουθήσω την πολυνομία και να υπηρετήσω ένα καθεστώς έννομης αταξίας που έχει επιβληθεί στην χώρα μου.
Αρνούμαι από λειτουργός της υγείας να γίνω μόνο συντάκτης, κομιστής, διεκπεραιωτής και συλλέκτης εγγράφων, χωρίς ίχνος ηθικής τουλάχιστον ικανοποίησης.
Η υπομονή μου στην επί σειρά ετών εργασιακή μου σχέση με την Δημόσια Διοίκηση έχει πλέον εξαντληθεί και δεν δύναμαι να συμβιβαστώ ολοκληρωτικά με την αθλιότητα και να συνυπάρξω με την εφαρμοστέα πανελληνίως πολιτική ψευτοδιαχείρισης.

Κατόπιν των ανωτέρω και σε συνδυασμό με την οικογενειακή μου κατάσταση αλλά και τα νέα άσχημα οικονομικά δεδομένα, αναγκάζομαι να αποχωρήσω από την υπηρεσιακή μου θέση, υποβάλλοντας δια της παρούσας επιστολής την παραίτησή μου.

Στους συναδέλφους μου, που η πλειοψηφία τους είναι άξιοι, εργατικοί και τίμιοι υπάλληλοι και που με τα πρόσφατα απάνθρωπα οικονομικά μέτρα, αμείβονται στα όρια της φτώχειας, θέλω με το παρόν έγγραφο το οποίο τους κοινοποιείται, να τους ευχαριστήσω θερμά για την αγάπη και την συνεργασία τους και να τους ευχηθώ ολόψυχα καλή δύναμη.


Με εκτίμηση σε όσους την αξίζουν.

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΒΟΒΟΛΙΝΗΣ
Υγιεινολόγος
Επόπτης Δημ. Υγείας

Δεν υπάρχουν σχόλια: