
Ο θεματικός πυρήνας της Συνάντησης αναδεικνύει τη σχέση τοπικής ανάπτυξης, χωρικού σχεδιασμού και επικοινωνίας. Ο σχεδιασμός της προβολής ενός τόπου ή μιας χώρας, η διαχείριση προορισμού, η χρήση εφαρμογών e-marketing και η διαμόρφωση της τοπικής ταυτότητας, θα βρεθούν κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου στο επίκεντρο της επιστημονικής συζήτησης, ενώ μία ποικιλία από παράλληλες εκδηλώσεις στην πόλη του Βόλου θα απευθύνονται στο ευρύτερο κοινό, στοχεύοντας στην ενημέρωση των πολιτών.
ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου θα πραγματοποιηθεί στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στον Βόλο. Η Επιστημονική Επιτροπή, αποτελείται από εκπροσώπους 8 Πανεπιστημίων αλλά και Έλληνες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του marketing και branding τόπου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Περισσότερες από 140 προτάσεις εισηγήσεων έχουν υποβληθεί για κρίση.
Οι σύνεδροι θα παρακολουθήσουν ένα διεπιστημονικό πρόγραμμα εισηγήσεων και παρουσιάσεων, θα ξεναγηθούν στην πόλη του Βόλου σε εκδηλώσεις αστικού πολιτισμού και θα συνεισφέρουν στη δικτύωση ατόμων και φορέων για μελλοντικές συνεργασίες και ανταλλαγή ιδεών με στόχο την τοπική ανάπτυξη και την αστική αναγέννηση.
Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου