Αιολικά στις βουνοκορφές του Αιγαίου;

Λέμε ΟΧΙ, Ενημερώσου, Πάρε θέση

[Kάνε κλικ στη φωτογραφία για να διαβάσεις το κείμενο]
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΑΙΟΛΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

27 Μαΐ 2008

ΑΚΡΟΠΟΛΗ: ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ


Μουσείο χωρίς πάρκινγκ

Του ΑΡΗ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ (Ελευθεροτυπία)

Λίγους μήνες πριν από τα εγκαίνια του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης, καμία λύση δεν έχει βρεθεί για το πρόβλημα της στάθμευσης των αυτοκινήτων γύρω του, παρά τις αρχικές εξαγγελίες για πλήρη πεζοδρόμηση της οδού Μακρυγιάννη.

Το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Πού θα πάνε τα αυτοκίνητα που σήμερα σταθμεύουν στους γύρω δρόμους;
Η κυβέρνηση που κατάφερε να βρει λύση για το γκρέμισμα πολυκατοικιών γύρω από το τεράστιο κτίριο, ακόμη και να εξασφαλίσει απόφαση για την καθαίρεση ιστορικών κτισμάτων στη Δ. Αρεοπαγίτου, δεν έχει βρει διέξοδο για το πού θα πάνε τα εκατοντάδες αυτοκίνητα που σήμερα σταθμεύουν στους γύρω δρόμους.

Σήμερα, στο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας έχει προγραμματιστεί συζήτηση για την έγκριση της μελέτης διαμόρφωσης των οδών Μακρυγιάννη, Χατζηχρήστου και Μητσαίων. Σύμφωνα με τη μελέτη που στηρίζεται στα σχέδια του Μπ. Τσουμί:

- Στην οδό Μακρυγιάννη μεγαλώνουν κατά πολύ τα πεζοδρόμια αλλά μένει οδός πλάτους 4,40 μέτρων. Το πλάτος αυτό κρίνεται επαρκές για τη στάθμευση αυτοκινήτων σε έναν στίχο.

- Στην οδό Χατζηχρήστου θα μείνει ελεύθερο οδόστρωμα πλάτους 6,80 μέτρων που θα επιτρέπει στάθμευση και στις δύο πλευρές, ενώ στην οδό Μητσαίων θα μείνει οδός πλάτους άνω των 5 μέτρων.

Ενδεικτικές των δυσκολιών που υπάρχουν για την απομάκρυνση των αυτοκινήτων είναι οι επισημάνσεις που κάνουν οι υπηρεσίες του δήμου: Η Διεύθυνση Μελετών «δεν συμφωνεί με τις προτεινόμενες μετατροπές εφόσον τεκμηριωμένα καταργούνται τουλάχιστον 144 θέσεις στάθμευσης» και δεν έχουν εξασφαλιστεί λύσεις, παρά το γεγονός ότι «μετά την πεζοδρόμηση της Δ. Αρεοπαγίτου το πρόβλημα της στάθμευσης είναι οξύτατο».

Το θέμα έχει συζητηθεί ήδη και εγκρίθηκε από τη δημαρχιακή επιτροπή, παρά τις αντιδράσεις του μέλους της Γ. Αναγνωστόπουλου, που επέμενε να ζητηθεί η γνώμη του τοπικού διαμερισματικού συμβουλίου.

Η δημοτική αρχή περιορίστηκε να ενημερώσει τις υπηρεσίες για την ανάγκη ολοκλήρωσης των ρυθμίσεων, να ζητήσει «δημιουργικές προτάσεις» ενώ ομολογεί ότι:

- Η στάθμευση διατηρείται προσωρινά στη Μακρυγιάννη και τη Μητσαίων.

- Θα βρεθεί λύση με εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης.

- Θα ελεγχθούν αστυνομικά οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων που λειτουργούν στην περιοχή.

Σημειώνεται ότι μεταξύ των οδών Μακρυγιάννη και Συγγρού λειτουργούν πολλά γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων που σταθμεύουν στην πλειονότητά τους τα οχήματα πάνω στους δρόμους, αναγκάζοντας τους κατοίκους να αναζητούν λύση με κάθετη στάθμευση στην οδό Μακρυγιάννη. Η κάθετη στάθμευση δεν επιτρέπεται κανονικά και λόγω αυτής συνωθούνται τις ώρες αιχμής έως και 200 αυτοκίνητα ταυτοχρόνως (πολύ περισσότερα από εκείνα που μέτρησαν οι υπηρεσίες του δήμου), που είτε έχουν σταθμεύσει είτε διπλοπαρκάρουν προσωρινά είτε αναζητούν θέση στάθμευσης. *

Δεν υπάρχουν σχόλια: